Як подати інформацію про подію

Сьогодні 17 листопада, 07:08

1. Реєстрація / авторизація

Для подачі інформації потрібно зареєструватись або авторизуватись в існуючий аккаунт. Для цього потрібно перейти за відповідним посиланням в шапці сайту. На данній сторінці ви зможете зареєструватись або авторизуватись під існуючий аккаунт чи ввійти під аккаунтом соц. мереж.

 screen 1

Процес створення нової події

Після авторизації натиснути на кнопку в шапці "Додати свою подію" і перейшовши на сторінку створення події, заповнити необхідні поля. Процес створення складається з декількох частин (дивитись нижче).

  - Дата запланованої події ( вказати дату та час запланованої події )

screen 2

Нижче буде форма де ви зможете вказати інформацію про подію. Переходячи між вкладками, Ви зможете внести опис події, додати зображення, відео, вказати іншу інформацію, таку як: місце проведення, посилання на сторінки чи сайт організаторів, ціну квитків, вказати геолокацію на карті та інше.

 

screen 3

 

Натиснувши на кнопку "Попередній перегляд", Ви зможете подивитись як буде відображатись подія на сайті після опублікування.

Кнопка зберегти відправить подію на модерацію. Якщо матеріал не несе платного характеру і відповідає політиці сайту, то буде опіблікована на сайті після одобрення модератором.

Кнопкою "Перейти в кабінет" ви перейдете в особистий кабінет. УВАГА! (Всі останні зміни події або вся поія будуе втрачена якщо подія не була збережена попередньо)

Залишились запитання?

Чи хочете отримати безкоштовну інформацію?

© Всі права захищено. Тернопіль 2017. Правила сайту

Дякуємо

Ваша заявка успішно відправлена